O nás

THE BRIDGE – street & casual food

Dovoľte nám predstaviť Vám identitu nášho podniku, kde sa o nás vďaka krátkym informáciam dozviete viac. Všetky tieto informácie sú pre Vás dôležité na to, aby ste správne pochopili náš koncept, smer ktorým sa chceme uberať, myšlienku ktorú chceme prezentovať a čo je našim cieľom priniesť komunite v ktorej všetci spoločne žijeme.

Prečo

THE BRIDGE?

V prvom rade sme nejakým nevtieravým spôsobom chceli odkázať na tú časť mesta, kde sa náš podnik nachádza.
Prvým dôvodom je fakt, že v časoch minulých cez Mlynský náhon (konkrétne cez miesto kde sa v súčastnosti nachádza kruhový objazd) bol postavený most (presne v začiatkoch 20. storočia). Na základe tohto poznatku u nás vznikla prvotná myšlienka názvu,
ktorý nám neznel v slovenskom jazyku tak príťažlivo ako sme chceli. Potrebovali sme názov ktorý bude pre ľudí ľahko
zapamätateľný, fonetický a skloňovateľný medzi obyvateľmi nášho mesta. Tak sme si to preložili do anglického jazyka. The
Bridge, dokonalé 🙂

Druhým dôvodom je fakt, že v 70-tych rokoch minulého storočia sa v budove dnešného JUMBO centra konali turnaje v kartovej hre THE BRIDGE. To nás akosi prirodzene utvrdilo v tom, že prvotná myšlienka názvu je určite správna.

Čo je podstatou The Bridge ?

Tak ako každý most na svete má 2 základné piliere, tak aj náš podnik bude postavený na dvoch základných pilieroch a to v dvoch
podstatách.

Prvou podstatou bude náš jedálny lístok

Piliér 1. - pohľad do minulosti : našim cieľom bude ukázať ľuďom, ako sa dajú uvariť jedlá našich starých mám a našich mám.
Piliér 2. – pohľad do budúcnosti : s použitím moderných postupov varenia a vytvorením rôznych fúzii slovenských jedál so svetovými kuchyňami, či už to budú jedlá klasicky neklasické, alebo „street food“ so zameraním na prvotriednu kvalitu.

Druhou podstatou je naša filozofia

Piliér 1. - pohľad do minulosti : znamená uvedomenie si, že je potrebné brať ohľad na životné prostredie a vyraziť EKO cestou (obaly, triedenie odpadu, použitie surovín s obnoviteľných zdrojov...), samozrejme v prípustnej možnej miere.
Piliér 2. – pohľad do budúcnosti : je pre nás výzva v podobe filozofie ZERO WASTE a NOSE TO TAIL spotreby surovín v kuchyni, samozrejme toto bude veľmi dlhá a náročná cesta, predovšetkým v nastavení mindsetu zamestnancov tak, aby o danej konkrétnej surovine rozmýšľali a položili si jednu jedinú otázku. „Ako maximálne využiť jej potenciál v kuchyni a ako ju spracovať v maximálnej možnej miere ?“

LOGO

V logu je jednoduchou minimalistickou grafikou vyobrazený most a rieka, ktoré sú odkazom na Mlynský náhon a most ktorý cez Mlynský náhon prechádzal v minulosti a slúžil na rekreáciu obyvateľov nášho mesta, zároveň bol však využívaný ako hnacia sila pre výrobu energie. V The Bridge budú mať naši zákazníci rovnako možnosť si na chvíľu oddýchnuť a načerpať potrebnú energiu v podobe nášich jedál. Btw, vedeli ste, že v roku 1900 bolo cez Mlynský náhon vybudovaných až 15 mostov ? 🙂 Grafika (most a rieka) ktorá je v logu vyobrazená je zasadená do kruhu. Kruh má pre nás jednoduchý a najpodstatnejší význam života. Myslíme na minulosť, pozeráme sa do budúcnosti, tvoríme v prítomnosti. Uzavretý KRUH. Pri rozhodovaní sa, aký font použijeme sme v prvom rade mysleli na to, aby bol ľahko čitateľný a jednoduchý pre ľudí. Výber farieb bol nateraz jasný. Čierna bude základnou farbou nášho dizajnu podniku. Zlatá zobrazuje cieľ stať sa na trhu číslom 1. v kategórii fast casual dining a smerovanie k „zlatej budúcnosti“ s ktorou máme obrovské plány. Samozrejme aj pri výbere farieb pre naše logo, sme si neboli úplne istý len kombináciou dvoch farieb. Bolo potrebné logo nejakým spôsobom oživiť. Preto farba názvu THE BRIDGE je podobná farbe časti starého loga JUMBO centra, čím sme v podstate zabili dve muchy jednou ranou. Podarilo sa nám logo oživiť, presne ako sme chceli a opäť zakomponovať nepriamy odkaz na miesto kde sa nachádzame priatelia.

Chceme byť najlepší !!!

Preto sme pre Vás spísali 6 základných bodov našej identity

1. Mäso so slovenských BIO chovov
Pri výbere mäsa na prípravu jedál (burgers a iné) nám pôjde v prvom rade o kvalitu. Aj preto sme sa rozhodli, že mäso,
ktoré bude použité na prípravu našich jedál, bude pochádzať výhradne od slovenských dodávateľov.
Uvedomujeme si, aké je dôležité podporovať lokálnosť a slovenských farmárov a vieme, že pre dosiahnutie dokonalého
výsledku je dôležitá vysoká kvalita surovín.


2. Vlastné domáce burger buns
V časoch kedy je konkurencia naozaj vysoká a silná, je potrebné sa odlíšiť. 90% podnikov v našom meste používa burger
buns od jedného a toho istého dodávateľa. My sme sa rozhodli ísť vlastnou a náročnejšou cestou, počas ktorej si budeme
žemle piecť sami podľa vlastnej receptúry. Chceme byť najlepší, preto nesmieme byť rovnakí.


3. Vlastná fermentovaná zelenina
Naším poslaním je ukázať zákazníkom, že aj obyčajný streetfood je možné premeniť na kulinársky zážitok, na ktorý
nezabudnú a budú si ho chcieť dopriať znova. Nie, našich zákazníkov nebude čakať haute cuisine. To, s čím u nás prídu
do stretu, bude naša pozornosť, vášeň a čas venovaný jednotlivým elementom našich jedál.
V každom detaile budeme sústrediť svoju pozornosť na dokonalý výsledok. Áno, aj zelenina dokáže zanechať dojem.


4. Staré známe, premostené novým
Všetci si dobre pamätáme na jedlá pripravené s láskou od našich mám a starých mám. Obľúbené, ale aj tie menej
obľúbené jedlá, ktoré boli tak jednoduché a pritom tak dokonalé. Slovensko má pizze, má udony, má Pho, má suši a tak
ďalej. Zabudli sme ale na odkaz, ktorý nám tu rodičia a starý rodičia chcú zanechať. Slovenská kuchyňa je dokonalá,
jednoduchá a chutná. Potrebuje len byť trochu viac sexi, viac trendy, viac príťažlivá. The Bridge – spájame tradíciu so
svetom, minulosť so súčasnosťou.


5. Myslíme aj na vegetariánov a vegánov
Uvedomujeme si súčasný vzrastajúci trend klesajúcej konzumácie mäsa v našej komunite. Aj preto sa chceme venovať aj
jedlám, ktoré budú pre vegánov a vegetariánov.


6. Ekologický prístup
Sme si vedomí, že náš svet zápasí s obrovskými nepriateľmi v podobe odpadu a vytváraním uhlíkovej stupy, vďaka čomu
nám bude stále viac horúco. Gastronómia je tvrdý biznis v ktorom sa človek „zapotí“, napriek tomu sme sa rozhodli
venovať pozornosť aj životnému prostrediu. Naše jedlá Vám zabalíme len do EKO obalov, ktoré budú rozložiteľné
v prírode za krátku dobu a budú vyrobené z recyklovaného odpadu. Pozornosť budeme venovať aj maximálnemu
spracovaniu potravín, aby sme dokázali vytvárať čo najmenší odpad z našej produkcie v kuchyni. V prírode niesú tresty
a odmeny, sú tu len dôsledky, ktoré zanecháme našim nezodpovedným správaním budúcim generáciam a našim deťom.

Vitajte v The Bridge !!!

prídťe si po nový gastronomický zážitok

Navštívte nás

Masarykova 2
Košice

 

Sledujte nás:

Otváracie hodiny

Pondelok – Piatok: 7:30 – 22:00
Sobota: 9:00 – 0:00
Nedeľa: 10:00 – 20:00

ZAVOLAJTE NÁM

vytvorilo boostello